Nejde mi kompilace MySQL a nefunguje PHP3

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Říjen 27 16:24:06 CET 1998

Oto Buchta wrote:
> Binarky jsem taky rozchodil. Ale jak Vam slapalo ceske trideni? Mne ne.

Nechodi, ale zatim to moc nepotrebuju, takze se mi to nechce kompilit

> A ja porad, co znamena --prefix=/www . A ono tam ma byt
> --prefix=/etc/httpd/conf !!!!

No to asi nebude ono. Apacher 1.3 predpoklada, ze v adresari serverroot
ktery je dany prefixem udela strukturu adresaru sbin etc bin include
atd... a vsechny vznikle soubory nacpe tam. Takze konfiguraky pak jspu v
$serveroot/etc

Ja to udelal tak, ze jsem prefix dal /usr/local/apache a vsechno je v
tomto adresari. Aspon to nemusim hledat vsude po systemu.

No ja to delal na FreeBSD :))

Honza

--