Potkali jste nekdo hack kakasniff?

Pondělí Říjen 26 21:07:45 CET 1998

On Mon, 26 Oct 1998, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Zda se, ze se vcera nekdo nudil a tak mi na masinu dal nejaky hravy programek.
> Jmenuje se kakasniff a zapisuje si do souboru zajimave veci napr:

asi si zridim sbirku snifferu :)

>  #'!rewt
>  h0ra24
>  unset HISTTFILE
>  cd /var/log
>
>  tail -f mailloog
>  tail -f   memssages
>  tail -f secure
>  cdd \ /etc/.lib
>  netstat
>  ls -al
>  rrmrm -rf *

moc hezky, ze by ten vetrelec odsniffoval i sam sebe
(jinak: soudim, ze "#'!rewt" je nejaky divny username a "h0ra24" je heslo,
nejspis je nekde nejaky trojsky kun)

jinak z "unset $HISTFILE" soudim, ze to neni uplny cucak :)

> Celkem vzato nevim kudy se tam dostal, ale to treba najdu. Co by
> me ale moc zajimalo, je odkud pochazi to prvni authenticate,
> potazmo co ten prikaz vlastne znamena?

to je prikaz IMAP protokolu, pomoci ktereho uzivatel potvrzuje svoji
identitu, tedy autentizuje se (napriklad sdeluje sve heslo)

> IMAP mam IMAP4rev1 v11.241 a upgradoval jsem ho, kdyz se v nem nasla
> chyba, tudiz jsem mel za to, ze tenhle je OK neno ne?

ehm... ehm... imapd patri do skupiny "neexistuji verze be der, pouze
verze s dosud neznamymi chybami" (hadejte, jaci jsou dalsi clenove)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."