minulotyzdnovy mass hack -> bolo Potkali jste nekdo hack kakasniff?

Úterý Říjen 27 11:59:33 CET 1998

Dna Tue, 27 Oct 1998 ste napisali:

>Rano byl pocitac fyzicky odpojen od site, velikost logu byla asi 10
>MB. Analyzou logu se zjistilo, ze hacker mimo jine pristupoval k
>pocitaci pres telnet z adres 195.223.14.111 (Italie) a
>wdpcbalt.wdpc.com. Z napadeneho pocitace pak pristupoval na
>irc.STEALTH.NET.irc a na mec02.MEC-CITY.MORIGUCHI.OSAKA.JP.12200. Tam
>zrejme bezi nejake IRC servery - IRC nepouzivam, takze presne nevim,
>oc jde.
teda zrejme teza, ze hacky prebehli koli "vagabundstvam" na irc s potvrdzuju.
este zda sa, ze je to dielo skupiny, kedze pristupy su nie vzdy rovnake, tiez
techniky su rozne, ale ciel sa zda byt rovnaky..

>Kontaktni osobu pro domenu do ktere patri 195.223.14.111 jsem nasel
>pres WHOIS databazi. Incident jsem ji oznamil. Odpved mi zatim
>neprisla.
vdaka, ja som uz taku moznost nemal, kedze bolo tazko zistovat odkial, co a
kam... jedina IPcka, ktoru som dokaz vyextrahovat, bola ta "japonska"...

>Zajimalo by me, do jake miry je hackerstvi trestne. Zda se mi divne,
>ze by tyto aktivity byly pravne nepostizitelne.
pravne su postihnutelne, samozrejme, ale....
1. zaskodnika treba lokaliovat a usvedcit (v tychto pripadoch zda sa na dobrej
ceste), zitit skody
2. krajina v ktorej posobi musi mat prislusne pravne upravy
3. nemozu z neho chciet urobit narodneho hrdinu, ako z Analyzer-a ;)

--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich na phuture.sk