!C905B

David Kmoch DAVID.KMOCH na vslib.cz
Pondělí Říjen 26 22:03:36 CET 1998

> Protipol je swith od Cisca. Kouknu na Cisco, vidim MAC adresu. Dobra, zda
> se je vyhrano. Pak jsem se asi HODINU trapil s tim, ze ta karta proste
> nechce komunikovat. Vzal jsem jinou 3Com na PCI, 3c905 a ta jede jak z praku.
>
> Zaver je, ze s kartami 3C095B Cyclone jsou problemy! A to i s posledni
> verzi driveru!

Taktez spise negativni poznatky. Mame tri nove stroje, vsechny s vyse
zminovanou kartou, ovsem pouze jedna z nich nevykazuje naprosto zadne
problemy. U obou zbyvajicich dochazi k problemum s inicializaci, a to
jak v Linuxu, tak ve M$Win. Tam se chova obzvlaste komicky, tzn. je
pouzitelna pri kazdem lichem(!) rebootu :) V Linuxu se chova dobre,
bezi bez problemu i na 100MB, pouze je treba startovat system z
vypnuteho pocitace, jinak je detekovana s adresou ff:ff:ff:ff:ff.

Vice informaci k nalezeni na

         http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html

David Kmoch
Dept of Information Technology, Technical University of Liberec
E-mail: david.kmoch na vslib.cz  Phone: +42-48-5352233