!C905B

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Říjen 27 07:28:01 CET 1998

On Mon, 26 Oct 1998, David Kmoch wrote:
> Taktez spise negativni poznatky. Mame tri nove stroje, vsechny s vyse
> zminovanou kartou, ovsem pouze jedna z nich nevykazuje naprosto zadne
> problemy. U obou zbyvajicich dochazi k problemum s inicializaci, a to
> jak v Linuxu, tak ve M$Win. Tam se chova obzvlaste komicky, tzn. je
> pouzitelna pri kazdem lichem(!) rebootu :) V Linuxu se chova dobre,
> bezi bez problemu i na 100MB, pouze je treba startovat system z
> vypnuteho pocitace, jinak je detekovana s adresou ff:ff:ff:ff:ff.
> Vice informaci k nalezeni na
>          http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html
Taky mam problemy. Vse nabehne dobre, ovladac mam v jadre
zakompilovany, MAC adresu najde dobre, ale pak mi sype na konzoli
tuto hlasku:
"eth0: Host error, FIFO diagnostic register 0000."
"eth0: Too much work in interrupt, status 8003.  Temporarily disabling
functions (7ffc)."
A blokne celou masinu. Pomuze jen tvrdy reset.
A toto se deje hodne nepravidelne.

Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Spravce poc. site	VTOPU
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska