Nelze nainstalovat RH5.1

Ludvik Vlcek noel na beta.cvnet.cz
Úterý Říjen 27 10:51:45 CET 1998

Zdravim vsechny,

vcera v podvecer se stala nasleduvici vec. Pokusil jsem se instalovat
RH5.1 (z CD koupenem na Invexu) na starsi stroj (486DX4/100, 16 MB
RAM, 630 MB HD WD, VL-Bus radic, 32xSpee CD Rom Acer), pri
nabootovani z diskety mi jadro spravne detekovalo typ disku, jeho
geometrii, pocet jiz existujicich partisni, ALE.
Po odsouhlasení nekolika voleb jsem se prosouhlasil az ke spusteni
FDISKu, ale misto moznosti nastavit potrebne casti disku dle potreb
mi system vypsal neco jako, ze je mu velice lito, ale bohuzel nema
zadny disk na ktery by se dal Linux instalovat.
Zkousel jsem menit RAM, radice, CD cka, jiny HD (Seagat 640 MB),vse
marno.
Na zaver,
ze jmenovaneho CD jsem instaloval RH5.1 uz vicekrat,takze zde problem
neni.

Vi nekdo co se v tomto pripade deje ?

--
L.V.