Nelze nainstalovat RH5.1

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Úterý Říjen 27 10:13:45 CET 1998

Ludvik Vlcek wrote:

> vcera v podvecer se stala nasleduvici vec. Pokusil jsem se instalovat
> RH5.1 (z CD koupenem na Invexu) na starsi stroj (486DX4/100, 16 MB
> RAM, 630 MB HD WD, VL-Bus radic, 32xSpee CD Rom Acer), pri
> nabootovani z diskety mi jadro spravne detekovalo typ disku, jeho
> geometrii, pocet jiz existujicich partisni, ALE.
> Po odsouhlasení nekolika voleb jsem se prosouhlasil az ke spusteni
> FDISKu, ale misto moznosti nastavit potrebne casti disku dle potreb
> mi system vypsal neco jako, ze je mu velice lito, ale bohuzel nema
> zadny disk na ktery by se dal Linux instalovat.
> [...]

Vcera jsem taky instaloval podobnou vec se STEJNYM neuspechem. Zvlastni
bylo, ze pri rucnim vyrobeni prislusnych dev (inst. si je dela v /tmp)
ten fdisk i mke2fs v pohode jely. Nakonec jsem ztratil trpelivost a
uspech se dostavil s boot/supp parem z RedHat 5.0. Instaloval jsem ze
site RedHat 5.1 (asi podobne CD tomu z Invexu). Vysledek uspokojivy,
domnivam se tedy, ze jsou nejak spatne ty instalacni diskety. Problem
byl jeste na konci, kdyz neumel insmod na loop.o.gz (neumi gunzip),
takze bylo potreba rucne odgzipovat.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz