Potkali jste nekdo hack kakasniff? (offtopic)

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Úterý Říjen 27 12:39:48 CET 1998

> No me prvni trklo, ze nebezi syslog. O co jde mi bylo jasne jakmile jsem
> videl, ze kim vypisuje jine procesy nez ps a ze eth0 je v promiscuitnim
> modu.

takze zase uplni profici to nebyli

> To by me take zajimalo, proc si nekdo da tu praci s hackovanim, kdyz mi tam potom
> pusti jen nejakou IRC branu.

pomoci IRC robotu ("bran") se daji delat archivy software. nabourate
nejaky stroj, date tam archiv hackerskych utilit, ty jsou pak pomoci
"bota" lehce k dispozici kdekoliv a kdykoliv je potrebujete.

viz -> http://hysteria.sk/udc

nebo kniha Pocitacove pravo. mam ji doma, takze si ted nejsem jist ani
nazvem, ani autorem, pro zajemce to mohu zjistit. zajimave - temer drsne
- cteni je metodika domovnich prohlidek :)

v laicke debate s kolegy jsme se vsak shodli, ze v praxi je to temer
neprokazatelne. pokusy uz byly, ale jak to dopadlo, ze ...
for je v tom, ze (Dan Ohnesorg to presne vystihl) je to absolutne
neefektivni. jednoho (po rocnim drahem sledovani) chytite, 200 novych se
jich za ten rok objevi. spis se vyplati investovat do poradneho
zabezpeceni.

Ondrej

--
P.S.: penize nepujcuji