Kdo se boji Linuxu?

Ales Novy novy na zos.cz
Úterý Říjen 27 13:25:45 CET 1998

Ahoj vse,
omlouvam se, asi to sem nepatri. Ve firme prosazuji instalaci RH 5.1 jako
www a mail server. Mym protivnikem je M$ backoffice. Osobne mam velmi male
zkusenosti s unixem.
Provider nam poslal navrh na pevne pripojeni a uvedl vetu, ktera mi priliz
nepomuze pri prosazeni Linuxu:

"Ochranu siti lze oe?it pomoci filtrace paketu na serveru s Linux. Vzhledem
k dostupnosti zdrojovych kodu lze tento zpusob ochrany doporueit pouze v
poipadech, kde nejsou kladeny velke bezpeenostni naroky."

Mam vsak zato, ze bezpecnost Linuxu neni snizena dostupnosti zdrojovych
kodu. Ale neumim vysvetlit proc tomu tak je. Pomohl by mi nekdo v mem boji.

Predem diky

Ales Novy
mailto:novy na zos.cz