Kdo se boji Linuxu?

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 27 14:43:33 CET 1998

Dobry den,

On Tue, 27 Oct 1998, Ales Novy wrote:
> Provider nam poslal navrh na pevne pripojeni a uvedl vetu, ktera mi priliz
> nepomuze pri prosazeni Linuxu:

Muzete prosim uvest jmeno onoho ISP?

> "Ochranu siti lze oe?it pomoci filtrace paketu na serveru s Linux. Vzhledem
> k dostupnosti zdrojovych kodu lze tento zpusob ochrany doporueit pouze v
> poipadech, kde nejsou kladeny velke bezpeenostni naroky."
>
> Mam vsak zato, ze bezpecnost Linuxu neni snizena dostupnosti zdrojovych
> kodu. Ale neumim vysvetlit proc tomu tak je. Pomohl by mi nekdo v mem boji.

Jednoduchy priklad:

Dle logiky ono ISP je mene bezpecne pouzit
na sifrovani 1024b klic s PGP (k PGP jsou doustupne src.) nez
muj programu, ktery napisu a ke kteremu nedam nikomu src.
( a ktery mezi nami bude pouzivat XOR) a ktery tak
lze povazovat za dostatecne bezpecny.

Jenze ono to tak neni :-).
On ten rozdil bude asi nekde uplne jinde a v necem jinem :-)

S pozdravem
	Petr Snajdr