Kdo se boji Linuxu?

Úterý Říjen 27 14:51:21 CET 1998

Dna Tue, 27 Oct 1998 ste napisali:

>"Ochranu siti lze osetrit pomoci filtrace paketu na serveru s Linux. Vzhledem
>k dostupnosti zdrojovych kodu lze tento zpusob ochrany doporueit pouze v
>poipadech, kde nejsou kladeny velke bezpeenostni naroky."
prave dostupnost zdrojovych kodov robi GNU programy podstatne kvalitnejsimi ako
ich "originaly" na AT&T uni*och a hocakych inych....v jednej knizke sa pisalo:
"vseobecne sa ma za to, ze GNU implementacie programov su kvalitnejsie ako ich
originaly" (nazov si zial nepametam, ale citat je takme na 100% takto;) )
presne ako naznacujete dalej...
>Mam vsak zato, ze bezpecnost Linuxu neni snizena dostupnosti zdrojovych
>kodu. Ale neumim vysvetlit proc tomu tak je. Pomohl by mi nekdo v mem boji.
tazko niekomu vysvetlovat nieco, o com nema ani sajn... proste povedzte, ze ak
tam bude sietovy OS typu NT, nebudete sa o to starat, pretoze nedokazete
zabezpecit dostatovcnu ochranu pred napadnutim... ja som to tak riesil pri
ponuke o "administrovanie" jedneho NT servera. Mal to byt vlastne len postovy
server, ale oni ze tam za kazdu cenu chcu mat NT, tak sme sa proste nedohodli,
na zaklade vyssie popisaneho... v ziadnom pripade ale nepovedzte ze si priklad
beriete odomna;)))

--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich na phuture.sk