Kdo se boji Linuxu?

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Úterý Říjen 27 14:47:57 CET 1998

Ales Novy wrote:
> Mam vsak zato, ze bezpecnost Linuxu neni snizena dostupnosti zdrojovych
> kodu. Ale neumim vysvetlit proc tomu tak je. Pomohl by mi nekdo v mem boji.

jeden argument by mohl znit:
je to bezpecne PRAVE kvuli dostupnym zdrojovym kodum:

a) nikdo tam nemuze dat nejakeho trojskeho kone nebo "undocumented
feature"
srovnejte s defaultnimi hesly do biosu apod.

b) lepe se daji objevit chyby - jak chcete delat audit kodu u
Microsoftu, kdyz k tomu nema nikdo pristup krome samotnych mikrosoftu,
kteri jsou zase samozrejme zaujati a objevene chyby si nechaji pro sebe.
srovnejte s akci redhatu, kdy se rozjel velky audit zdrojaku s cilem
najit potencialni chyby - kdokoliv mohl prispet, naslo se toho hodne.

c) pri objeveni chyby se neda zapirat a mlzit.

d) pri objeveni chyby muze kdokoliv napsat patch -> oprava je k
dispozici radove v hodinach.
srovnejte s rychlosti vydani ServicePacku pro Windoze

Ondrej

--
P.S.: penize nepujcuji

Ondrej Suchy