Q: Bootovanie Linux/Alpha

Henryk Paluch paluch na Terezka.ufa.cas.cz
Středa Říjen 28 20:42:29 CET 1998

In article <Pine.OSF.4.00.9810281650480.155-100000 na axp.idata.sk>, Robert Dobozy wrote:
>neviem ci som uz uplne blby alebo co ale neviem rozchodit toto:
>mam Alphu AS1200 a RH Linux 5.1. FAQy na asztarnete a na redhate som si
Dobry den,
      mam urcite zkusenosti s RedHat 5.0 na AlphaServeru 800/5, mozna
to pomuze i vam. Hlavni problem byl ten, ze aboot: porad vypisoval
nejake ptakoviny o tom, ze CRC corrupted a premature end of file a podobne
nesmysly. Udelal jsem to tak:
1) vlozte disketu s "rawritovanou" imagi:
>/images/rawhide-s.img

pak jsem zadal na prvni pohled nesmyslny, ale funkcni prikaz:
                  ^^^ schvalne x, abych dostal prompt
aboot: vmlinux.gz load_ramdisk=1 ramdisk_prompt=1 root=/dev/fd0H1440

a pote uz to zacalo zazracne bootovat jadro i ramdisk a ja jsem byl
stasten forever...
Mimochodem to s tim /dev/fd0H1440 vypada silene, ale bez toho to
nejak nefunguje...

Preji mnoho stesti s Alphou a dobre nervy :-)

 Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz