konfigurace konsole

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Středa Říjen 28 18:02:35 CET 1998

"berushka" <berushka na bigfoot.com> writes:

>     Nainstaloval jsem si RedHat 4.2 a mnoho programu hlasi neschopnost
> konsole pracovat v grafickem rezimu. Hledal jsem, ale asi spatne, nebot jsem
> zadne informace nenasel. Kde se to konfiguruje? Existuje howto nebo neco
> podobneho?

Predpokladam, ze mate na mysli knihovnu svgalib - tu mohou nektere
programy (zgv, gs, ...) pouzivat pro zobrazovani grafiky na konzoli,
aniz by bylo potreba spoustet X-y.

svgalib-*.rpm a svgalib-devel-*.rpm jsou soucasti distribuce RH 4.2.
Konfiguracni soubor je /etc/vga/libvga.config, spousta dokumentace je
v adresari /usr/doc/svgalib*. Mimo jine i
/usr/doc/svgalib-1.2.13/man7/svgalib.faq.7.gz. Na RH 5.1 se da cist
takto: cd /usr/doc/svgalib-1.2.13/man7; man svgalib.faq

Budou-li problemy s pristupovymi pravy, zalogujte se jako root. Pak to
obvykle zafunguje. Detaily jsou v dokumentaci.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR