ssh-2.0.9

Ondrej Rusek Ondrej.Rusek na gybon.cz
Středa Říjen 28 21:10:57 CET 1998

> Proc pouzivate tak stare chybove jadro ??? Mate k tomu nejaky zvlastni
> sentimentalni duvod ????

Duvodem je si na to udelat cas ... a taky najit trochu odvahy. Zatim
jsem jadro sam nekompiloval ani neinstaloval.

> A to cislo u toho SSH vypada taky nejak podezrele - ja tu
> mam nejakou posledni verzi jako 1.2.26.

Ta verze je skutecne 2.0.9 (balik ssh-2.0.9.tar.gz, v README je
September 1998)

> Co a na cem vlastne prekladate?
> Proc nepouzivate nejakou normalni linuxovou distribuci (Debian,
> RedHat,...)?

No ten pokus o preklad, o kterem pisu jsem provadel na Monkey (jadro
2.0.3). Jinak na ostro to chci rozchodit na Slackware (verzi ted
nevim, ale jadro je urcite 2.0.3)

> -
> 		This will end your Windows98 session.
> 		 Do you want to play another game?
>    Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz

         Ondrej Rusek
         Gymnazium Bozeny Nemcove, Hradec Kralove
         mailto:Ondrej.Rusek na gybon.cz