ssh-2.0.9

Středa Říjen 28 21:14:59 CET 1998

Pri prekladu potrebujete z jadra jen hlavickove soubory. Jinak na jadre
(napriklad na to, jake Vam bezi) vubec nezalezi [maximalne tak kdyz se
zmeni /proc a ten program s tim pracuje - napr. ps]
Pokud mate na disku misto, smele udelejte toto:

cd /usr/src
mv linux linux.old
tar xzf linux-3.0.35.tar.gz
cd linux
make config     [konfiguraci udelejte od oka, stejne to jadro nebudete
                 kompilovat doopravdy - vytvori se linux.h]

ted jeste muzete smazat vsechno krome adresare linux/include
[a v nem muzete smazat i adresare pro alpha, m68k, mips, ppc a sparc]
Jestli na to nemate nervy, tak Vam ty orezane inculdy zabalim a poslu.

No, a pak prekladejte ssh o 107 :-)

> mam problem s prekladem $subj. Kernel mam 2.0.3. V README jsem se
> docetl, ze uspesny preklad byl uskutecnen na jadre 2.0.34. Pokousim
> se tudiz o nemozne  a je treba upgradovat jadro? Sla by nejaka starsi
> verze ssh prelozit s jadrem 2.0.3?

... jak uz nekdo zminil, ty verze se mi nejak nezdaji...
2.0.36 je na spadnuti a Allan je psychicky pripraven na 2.0.37 :-)
Btw: posledni je 2.0.36pre15 (zhruba treba:
ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/2.0.36pre/2.0.36-pre-15.gz)

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution