Linuxove noviny a vyhledavani v nich

Čtvrtek Říjen 29 10:43:03 CET 1998

Pavel Janik ml. pise:
:Vazeni kolegove,
:
:dnes jsem chtel neco najit v jednom z minulych cisel Linuxovych novin
:a podarilo se mi to pouze diky tomu, ze mam na svem disku zdrojove
:texty. Proto bych chtel najit nekoho, kdo je ochoten napsat nejaky WWW
:interface pro vyhledavani v Linuxovych novinach, aby se mi ozval.
:
:Moje predstava je jednoducha: podobny vzhled jako WWW verze LN,
:moznost hledat slova a reg. vyrazy v HTML strankach.
	Nestaci webglimpse? Po jednoduche uprave rozeznava dokonce i
ceska pismena.

--

--Zdenek Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>