Linuxove noviny a vyhledavani v nich

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 29 15:20:29 CET 1998

Zdenek Pytela Thu, Oct 29, 1998 at 10:47:46AM +0100 pise:
> Pavel Janik ml. pise:
> :Vazeni kolegove,
> :
> :dnes jsem chtel neco najit v jednom z minulych cisel Linuxovych novin
> :a podarilo se mi to pouze diky tomu, ze mam na svem disku zdrojove
> :texty. Proto bych chtel najit nekoho, kdo je ochoten napsat nejaky WWW
> :interface pro vyhledavani v Linuxovych novinach, aby se mi ozval.
> :
> :Moje predstava je jednoducha: podobny vzhled jako WWW verze LN,
> :moznost hledat slova a reg. vyrazy v HTML strankach.
> [...]

je tezke to rozjet ? mohl bych se to pokusit tam doplnit taky na fi.muni
ale nic moc o tom nevim...

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63