SVGATextMode + ATI Xpert na Work = powersave ?

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Říjen 29 10:36:56 CET 1998

Jan Derfinak <ja na demax.sk> wrote:
> On Sun, 25 Oct 1998, Robert Nyvrt wrote:

..

> No vidim, ze tam mas 2.1 kernel. Neslo by bootovat priamo do grafickej
> (VESA VGA graphics console) konzoly. Ja mam kartu ATI RAGE+ a bootujem do
> 800x600x16bpp (aj s logom :) ). Nepozoroval som ziadne problemy pri prepinani
> do X a spat.

Ja mam tiez ATI RAGE II, bootojem do grafickeho modu, ale mam problem
ze mi nefunguje automaticke vypinanie monitora... setterm -powersave on
jednoducho nezabera... na inych pocitacoch (2.0.XX kernel) to ide...

						Rado

| Radovan Garabik       http://www.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__       garabik na center . fmph . uniba . sk |