SVGATextMode + ATI Xpert na Work = 132x50 ?

Robert Nyvrt robin na tourist.cz
Čtvrtek Říjen 29 14:30:55 CET 1998

On 27 Oct 1998, Jan Derfinak wrote:

> No vidim, ze tam mas 2.1 kernel. Neslo by bootovat priamo do grafickej
> (VESA VGA graphics console) konzoly. Ja mam kartu ATI RAGE+ a bootujem do
> 800x600x16bpp (aj s logom :) ). Nepozoroval som ziadne problemy pri prepinani
> do X a spat.

A jak to mam nastavit? Me to pri bootovani nabidne jenom asi 15 vsemoznych
textovych modu a to navic jenom tehdy, kdyz je primo ve zdrojaku
arch/i386/boot/video.S (ci jak se jmenuje) nastaveno #define (cosi)SVGA(cosi)
u cehoz je poznamka, ze je to obsolete a ze to autor mozna brzo
odstrani... (Defaultne je to #undef a v tom pripade mi to nabizi jenom
80x25 az 80x60). Zadny graficky mody mi to nenabizi.
Kdyz si nejakej mod spocitam do 0xRRCC jak je uvedeno v dokumentaci, tak
mi ho odmitne. Akceptuje jenom ty, ktery sam nabizi...

Robin