stabilita x

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Říjen 29 11:49:56 CET 1998

Ahoj,
ja jsem mel problemy se zdanlive zatuhlymi X-y, kdyz jsem to poustel
na 486SX-25 s 20MB pameti. Pri startu netscape to na minutu docista vytuhlo
a ukazatel vytizenosti CPU byl na max, pak se to pomalu probiralo a
nejak to bezelo (no spis plouzilo). Ale to nebude tento pripad.
Zkusil bych, jestli to prijima spojeni po siti, a kdyz ano, tak
je to neklamna znamka toho, ze za to muze neco kolem konzole: napr.
Xserver, na coz ukazuje i nekolik minulych prispevku. Takze asi bych
nejprve zkusil zkontrolovat baliky s knihovnama (libc, Xlibs...) a pak
bych zkusil vymenit tu grafickou kartu nebo zkontrolovat nastaveni
PCI v BIOSu. Nektere karty vyzaduji preruseni (doporucuji IRQ9), ale
to nevim jestli je tento pripad.

On 28-Oct-98 Jan Derfinak wrote:

> vymenit aj graficku kartu (napadlo ma to az nakoniec, lebo na konzole
> bezal
> len textovy mod, ludia sa na neho hlasili z xterminalov). Od vtedy stroj
> nespadol (asi 1,5 mesiaca). Graficka karta bola Cirrus Logic GD-5436.
> (pre uplnost maticna doska QDI Legend IV)

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language