stabilita x

Jan Derfinak ja na demax.sk
Středa Říjen 28 20:05:50 CET 1998

On Wed, 28 Oct 1998 ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz wrote:

> HW:
> i P/II 233MHz (66MHz bus)
> 64 MB SDRAM
> karta Creative  schipem GD 5465 a 4M RAM
> RH 5.1
>
> vytuhne to totalne, nereaguje na zadne klavesy, na mys (kurzor na obrazovce
> je ale ani se nehne, potvora)

Mne tak tuhol (2x - 3x denne) jeden dvojprocesorovy stroj (2x PII 233/ 256MB
RAM). Ked som uz povymienal uplne vsetko, vratane maticnej dosky, napadlo ma
vymenit aj graficku kartu (napadlo ma to az nakoniec, lebo na konzole bezal
len textovy mod, ludia sa na neho hlasili z xterminalov). Od vtedy stroj
nespadol (asi 1,5 mesiaca). Graficka karta bola Cirrus Logic GD-5436.
(pre uplnost maticna doska QDI Legend IV)

					jano