Linuxove noviny a vyhledavani v nich

Martin Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Říjen 29 23:33:31 CET 1998

Hello, world!

> dnes jsem chtel neco najit v jednom z minulych cisel Linuxovych novin
> a podarilo se mi to pouze diky tomu, ze mam na svem disku zdrojove
> texty. Proto bych chtel najit nekoho, kdo je ochoten napsat nejaky WWW
> interface pro vyhledavani v Linuxovych novinach, aby se mi ozval.
>
> Moje predstava je jednoducha: podobny vzhled jako WWW verze LN,
> moznost hledat slova a reg. vyrazy v HTML strankach.

   Mohu nabidnout svuj search engine, ktery bezi mimo jine na www.sherlock.cz.
Regularni vyrazy zatim nejsou, nicmene brzy budou k dispozici alespon klasicke
wildcardy.

   Alternativni moznost je glimpse.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"A sine curve goes off to infinity or at least the end of the blackboard."