Linuxove noviny a vyhledavani v nich

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pátek Říjen 30 13:21:03 CET 1998

Pavel Janik ml. wrote:

> Vazeni kolegove,
>
> dnes jsem chtel neco najit v jednom z minulych cisel Linuxovych novin
> a podarilo se mi to pouze diky tomu, ze mam na svem disku zdrojove
> texty. Proto bych chtel najit nekoho, kdo je ochoten napsat nejaky WWW
> interface pro vyhledavani v Linuxovych novinach, aby se mi ozval.
>
> Moje predstava je jednoducha: podobny vzhled jako WWW verze LN,
> moznost hledat slova a reg. vyrazy v HTML strankach.

Preji prijemny den!

Jelikoz ted ctu konferenci velice nepravidelne, tak odpovidam az nyni.

Jiz v dobe prvniho uvedeni HTML verze LN jsem nabizel zprovozneni
vyhledavani v Linuxovych novinach. Bohuzel jsem dostal odpoved
ze o to neni zajem z duvodu prace na projektu vyhledavani v Linuxovych
novinach zadanem nejakemu studentovi jako diplomovou praci.

Pokud se situace zmenila a muje nabidka nekam zapadla, tak opet nabizim
zprovozneni vyhledavano v Linuxovych novinach.

Jsou dve moznosti:

1. Dam nekomu konto na serveru http://www.penguin.cz a "neomezene"
   moznosti, at vyrobi vyhledavaci stroj.

2. Mohu primo zprovoznit WebGlimpse rozhrani podobne spartanskemu
   http://linux-cz.inecnet.cz/wgindex/index.html indexujici jen
   Linuxove noviny a nejakej index typu "Serial o RPM"

S  pozdravem Snek

P.S. mirroru LN na sit INECnet se take nebranim ;-)
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz           ICQ 13581001
Server pro podporu Linuxu    Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz