Kdo se boji Linuxu?

Pátek Říjen 30 12:30:38 CET 1998

On Fri, 30 Oct 1998, Petr Cech wrote:

> maji (mame) - resp. v Packages jsou MD5 checksumy baliku. Treba apt
> (i jine metody pro stahovni) je kontroluji. Uploady baliku do distribuce

kontrolni soucet v souboru, jehoz integrita neni nijak chranena, nemuze
fungovat jako podpis

> provazi soubor s MD5 sumamy podepsany PGP (bude i GPG) klicem vyvojare.

to vim, ale kdo mi zaruci, ze zrovna ten muj mirror zrcadli presne to,
co je na hlavnim sajtu?

tohle maji RPMka vymysleno mnohem lepe, tam je podpis rovnou prilepeny
k souboru a ztratit se nemuze

kdyby jeste na jejich originalnim CDecku bylo krome jejich verejneho klice
i to PGPcko, tak by to bylo uplne idealni... hmm... mozna ze kdyby bylo
vykuchane, aby umelo pouze overovat podpisy, tak by byl export z US
legalni

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."

P.S. je v debianim souboru md5sums.gz kontrolni soucet uvedeny pro tento
soubor spravne? tj. umi ten program, co to generuje nalezt pevny bod? :)