Kdo se boji Linuxu?

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Říjen 30 14:27:40 CET 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> to vim, ale kdo mi zaruci, ze zrovna ten muj mirror zrcadli presne to,
> co je na hlavnim sajtu?

Normalni clovek pouziva normalni OFICIALNI mirrory (a paranoici obzvlast) -
a kdo je jeste vice paranoidni tak si muze md5 sumy overit pomoci .dcs
souboru, ktery je u zdrojakovych baliku. Navic existuje kontrola integrity
i po siti.

A schvalne by me zajimalo, kdo si z RedHatu kontroluje nejake checksumy,
kdyz si kazdy stahuje ruzne rpm z celeho sveta :-)

Kdo mi brani si udelat RPM - dat tam svoje jmeno - svoji cheksumu a
releasnout
to tak aby si to spousta lidi stahnula ????

--
		This will end your Windows98 session.
		 Do you want to play another game?