Jednodisketova distribuce Linuxu - Ceske HOWTO ??

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Pátek Říjen 30 16:05:55 CET 1998

Ahoj,
kdysi davno jsem nekde ulovil zajimavy clanek zabyvajici se vyrobou
jednodisketove distribude Linuxu. Jelikoz jsem ale clovek zapometlivy a
Bookmarky neresi vsechny problemy sveta tu URL jsem samozrejme ztratil...
Proto se chci zeptat, jestli nekdo nevite o URL na nejake Cz how-to,
ktere by se popsane tematice venovalo ... moc by mi to pomohlo, protoze
at uz je RH jakejkoli, malej zrovna neni a ja si potrebuju udelat co
nejmensi distribuci, ktera jde ... bohuzel nemam sajn, jake soubory do ni
nakopirovat a jak to vubec dat dohromady .. prosim, neposilejte mi napady
jako 'odkoukej to z Loaf distribuce' - ta je dle meho nazoru ale uplne na prd

BTW, uchazejici distribuci na disketu jsem nasel - jmenuje se fluf
(ftp://ftp.upce.cz/pub/Unix/Linux/fluf-linux/flinux01), akorat nevim, jak
neco takoveho ztropit ...

Predem diky
                         Michal Safranek
--