Zmena MAC adresy sitoveho adapteru

Křístek Dušan dusan.kristek na sme.cz
Úterý Září 1 09:25:40 CEST 1998

	Mozna, ze z meho dotazu to nebylo prilis jasne a tak to
upresnenim:
nejde mi o to jestli jde zmenit MAC adresu (to vim ze jde prikazem
# ifconfig eth0 hw ether xx:xx:xx:xx:xx:xx). Slo mi o to, ze po
nastaveni
nove MAC adresy adapteru nelze pres nej komunikovat. Zmenu jsem provedl
v souboru /etc/rc.d/init.d/network

-----Original Message-----
From: Martin Mares [mailto:mj na ucw.cz]
Sent: Monday, August 31, 1998 9:49 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Zmena MAC adresy sitoveho adapteru

Zdravim,

> poradi mi, prosim, nekdo, ve kterem souboru (a miste v nem) lze
> uspesne zmenit MAC adresu sitove karty. Pokousim se rozchodit
> implementaci protokolu DECnet pod Linuxem a k tomu potrebuji
> zmenit stavajici ether. adresu sitove karty. Pouzivam distribuci RH4.2
> a pri pokusu o zmenu MAC adresy v souboru /etc/rc.d/init.d/network
> (hned na zacatku souboru) sice po nabootovani ke zmene dojte,
> avsak nelze pres tuto kartu dale komunikovat.

   V podstate kazda sitova karta to podporuje, ovsem vetsinou je nutne
hrabnout budto do jeji EEPROMky nebo do driveru. Jedinou rozumnou
dokumentaci jsou v tomto ohledu zdrojaky od driveru (Use the source,
Luke!).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Faculty of Math and Physics, Charles University, Prague, Czech Rep.,