Zmena MAC adresy sitoveho adapteru

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Září 1 12:02:56 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, =?ISO-8859-2?Q?K=F8=EDstek_Du=9Aan?= wrote:

> 	Mozna, ze z meho dotazu to nebylo prilis jasne a tak to
> upresnenim:
> nejde mi o to jestli jde zmenit MAC adresu (to vim ze jde prikazem
> # ifconfig eth0 hw ether xx:xx:xx:xx:xx:xx). Slo mi o to, ze po
> nastaveni
> nove MAC adresy adapteru nelze pres nej komunikovat. Zmenu jsem provedl
> v souboru /etc/rc.d/init.d/network

 A je vubec potreba tuto adresu menit? Nevim jak s DECnet, ale u jinych
typu siti, se MAC adresa sitovky nemeni.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *