konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Září 1 11:35:16 CEST 1998

V poslednim dopise Vitezslav Stanovsky pise:
> Panove, kde muzu stahnout Aplix nebo SO nejlepe pro Dig. UNIX? Rad bych to
> vyzkousel.
>
> Jinak tady davam vyzvu - jste nekdo schopen udelat distribuci Linuxu
> (ceskou) tak aby mohla nahradit M$ s M$Off? Zase tolik zkusenosti a casu
> nemam, abych se timhle zabyval. Ale pokud by se nekdo takovy nasel, byl bych
> rad.
>
> Vita

no ceska distribuce RH uz jakz takz yenyovi chodi (tedy posledne jsem z ni
instaloval a slo to), ale chtelo by to graficky instalacni program atp. a to
nevim, jestli jsme schopni napsat. museli bychom nejak nabootvat X server a
kdo vi, co je tam za stroj.

asi jedine napred v textove obrazovce udelat Xconfigurator a po nem spustit
X a pak uz muze jet v grafice. ale pak zas nepojede instalace < 16 MB RAM
atp.

museli by tam byt volby - instalace v grafice, v textu atp.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63