konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Úterý Září 1 14:01:34 CEST 1998

Dne Út, 01 září 1998 jste napsal(a):

>no ceska distribuce RH uz jakz takz yenyovi chodi (tedy posledne jsem z ni
>instaloval a slo to), ale chtelo by to graficky instalacni program atp. a to
>nevim, jestli jsme schopni napsat. museli bychom nejak nabootvat X server a
>kdo vi, co je tam za stroj.

Ježišmarjáááááááááá!!!!!!!!!!!!!!
Lidi, neblázněte!!!!
Grafická instalace Wcokoli je hrůza, která zabýrá spustu času při neustálém
přebootovávání atd atd atp.
Nač je sekretářce instalace v grafice, když s instalací stejně přijde za někým,
kdo umí něco jiného než Word.

Tuto instalaci bych plně založil na Yenyově i386-cs, akorát stačí přepsat
několik řádků v XFConfig v instalačním RPM X-u, nastavit už dopředu Locales na
češtinu, pri instalaci použít Stanovo XKB-czsk-Forcedim-0.03 a ucw-cs a nechat
nabootovat v rc.5 kdm a vše běží tak, jak má.

Aby to bylo blbec-friendly, udělat na začátku dialog
TYPICKA INSTALACE kontra VLASTNI kontra PRO EXPERTY.
(popr. i neco jako
Typicka instalace nahrne podporu vetsiny veci bez ptani z CD.
Pro experty bude soucasna a vlastni tak nejak mezi.

Nahrnout tam kompletni KDE, Applix nebo StarOffice (FULL nebo FREE verze)
upravit par veci jako  kppp a primy vyber nekolika desitek provideru z cele CR
+ tarify Telecomu, donutit Netscape, aby psal správně česky vždy a všude,...

Dala by se vyhodit spousta veci, jako napriklad podpora japonstiny, howto pro
jine zeme, oddelat nepotrebne LOCALES atd.

A co Vam jeste chybi?