konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Zdeněk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Úterý Září 1 12:20:19 CEST 1998

>Pro yacatek bz stacilo, kdyby to vysledne chodilo cesky. Jestli se to bude
>instalovat v X nebo v textu neni zatim az tak podstatne. Normalni spravce
by
>to mel zvladnout nainstalovat.

Dneska jsem do RH 5.1 doinstaloval X+KDE. Po chvili vahani jsem zkusil
lokalizovat (soubory z muni ../rehdat-5.1/i386-cs/local tusim) Jedno jedine
rpm kolabovalo (samo to nejdulezitejsi) jak na konzoli tak v X (v X i melo
kolabovat) Instalace z tar.gz prekvapive probehla (slo o xkb...) a od ty
doby mam celkem slusne cesky KDE, klavesnici, vtipky na xtermech.. stalo to
asi 15 minut casu.
Podotykam, ze v minulosti jsem o lokalizaci jak X tak konzole pokousel asi
5x max s castecnym uspechem.

>A jeste jednou dotaz, kde najdu SO nebo Aplix pro Alphu a Digital UNIX?

SO je trebas na zminovanem muni.cz (tusim /pub/linux/staroffice?) jinak,
Aplix je free? Pokud, kde ho najdu? :-)))

Zdenek Mazanec