konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Úterý Září 1 13:02:26 CEST 1998

Zdeněk Mazanec wrote:

> SO je trebas na zminovanem muni.cz (tusim /pub/linux/staroffice?) jinak,
> Aplix je free? Pokud, kde ho najdu? :-)))
Applixware neni free :-(
Lze ho koupit snad kolem 6500,- Kc (vcetne velmi tluste knihy), ale je
_radove_ lepsi nez M$ Opice (obsahuje textovy editor, ktery zvlada M$ Wordove
formaty, html, Postscript,...), spreadsheet, aplikaci pro e-mail, kreslici
programek a ja nevim co jeste. Kolegove (ja si na takove baliky moc nepotrpim,
takze jsem to jen videl) si to *MOC* pochvaluji a za ty penize to pry
rozhodne stoji.
Jinak tez viz Linuxove noviny (nevim presne ktere cislo, ale jedno z
poslednich).

--
						Jan Serak