Web browsery

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.fantomas.sk
Úterý Září 1 12:47:43 CEST 1998

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
-> Chtel bych se zeptat, jaka je situace s browsery na Linuxove platforme. Pouzivam
-> Netscape, ale zacinam mit cim dal tim vetsi averzi (nestabilita). Presto jsem
-> nenasel nic konkurence schopneho. Pokud se uz ted nadechujete k odpovedi Lynx
-> rikam: ne, dekuji. Ne ze by Lynx byl spatny, ale jsem mimo jine webdesigner a
-> obrazky jsou pro me pomerne dulezite.
-> Zajimalo by jestli existuje neco, co by kvalitou odpovidalo alespon Wokenni
-> Opere. Tzn. rychlost, stabilita, minimalne HTML 3.2, pokud by existovala podpora
-> JAVAscriptu je to plus, ale ne podminka. Java me uz vubec nezajima. To vse
-> nejlepe pod X-ka.

-> Nejak se mi zda, ze vseobecne je v tomhle segmentu ponekud prazdno :(
-> Treba bude dobra Mozilla, ale ta tusim nejde slinkovat s Lestifem, ze?

aky rozdiel je medzi mozillou a netscapom ?
skuste netscape 4.50 ten ma vela chyb vylepsenych
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NETLAB+ Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz