Web browsery

Ing. Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Září 1 14:10:22 CEST 1998

Zdravim!

> skuste netscape 4.50 ten ma vela chyb vylepsenych

Ja pouzivam Netscape 4.5b1 pro glibc na RH 5.1. Pada mi to pomerne casto, na muj vkus
az prilis. Krome toho jsem tam zatim nebyl schopen rozchodit ceskou klavesnici,
ackoliv cesky zobrazuje, a to jak ISO-8859-2, tak i Win1250. Dalsi vec, ktera se mi na
nem nelibi a domnivam se, ze souvisi s cestinou je, ze mi obcas zahlasi takovou
nepeknou hlasku:

Name: Text
Class: XmTextField
Character 'a' not supported in font. Discarded.

Takhle mi to vypise temer vsechny znaky z urciteho vstupniho textoveho okynka, vc.
neceskych, napr. za Subj.:, vse, co tam predtim bylo se vymaze a casto to pokracuje
tak, ze pokud tam chci neco zapsat, tak mi to vymaze se stejnou hlaskou znovu. Pokud
se uz podari nakonec tam neco zapsat, tak mi Netscape vetsinou spadne pri posilani, a
to celej, nikoliv jen messenger, ale vse, co mam od Netscapu otevrene. Takze to jsou
moje zkusenosti s Netscapem. Je mi to trosku lito, libi se mi, jak je udelanej, ale
budu si asi muset sehnat nejakyho klienta posty a newsu, ktery by umel cesky. Nevite o
necem, prosim?

Diky moc.

Honza Marek

--