konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Září 1 14:08:22 CEST 1998

V poslednim dopise Jan Serak pise:
> Robert Follner wrote:
> >
> Podle mne tomu nezabrani sebelepsi a sebejednodussi instalace Linuxu:
>   - OS mam predinstalovany -> nebudu instalovat neco jineho
>   - pocitac bez M$ Win nekoupim -> instalaci Linuxu za OS neusetrim
>   - o service pacich (jako laik) nevim, natoz pak o kontinualnich
> upgradech M$ Win98 pres modem taky ne
> z cehoz plyne jasna volba: M$

no a hlavne dodavatele a firmy u nas doporucuji jednoznacne Windows. S mnoha
velkymi i malymi jednam. Na Linux se posklebuji, protoze na tom oni jako
prodejci nevidelaji nic a doporucuji cokoliv jineho. A kdyz tam jdu se
zakaznikem, tak mi ho odradi.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63