konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Čtvrtek Září 3 15:53:04 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> To vychazi z ponekud (IMHO) pomylene predstavy, ze Word & Excel jsou to
> nejlepsi, co mohou obycejni uzivatele dostat. (Tato predstava zase vychazi
Uff, doufam ze to neni mysleno na me - ja jsem naopak vzdycky tvrdil, ze
Word&Excel bych si nekoupil ani zadarmo :). Jenze v te pomylene predstave
absolutni dokonalosti techto produktu zije takrka 100% "beznych uzivatelu"
- coz je smutny fakt, a je otazka, zda by s tim slo "neco" udelat..?

> z ponekud pomyleneho nazoru, ze M$ laboratore skutecne testuji, jak je M$
> soft privetivy k uzivatelum.)
;-)
> Uz mlcim :)
Ze by "mluviti stribro, mlceti zlato"? ;-). Ale ne, pokud jde o rozumnou
kritiku M$, tak by naopak mlceni bylo hrichem...!

> P.S. jeden znamy, kdyz videl na mem pocitaci Applixware, tak prohlasil
> "to vypada mnohem lepe nez Word"! :)
..a nedoplnil: "Jestli on to nebude nejaky novy Word?"...? :)
(protoze slovo Word je (100x bohuzel) skutecne pro obycejne smrtelniky
synonymem pro textovy editor - stejne jako asi tak 98% uzivatelu, rika-li
Internet, ma na mysli WWW).

						S pozdravem
						    Lukas Horalek,
						    HN, Economia, a.s.