Zmena MAC adresy sitoveho adapteru

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Září 1 14:15:39 CEST 1998

Tom Mazouch wrote:

> S nestestim zvanym DECnet jsem se v zivote srazil...nutny to je, protoze DECnet si vyrobi MAC adresu
> podle adresy uzlu (cimz sice odpada potreba neceho jako ARP, ale nastava vyse zmineny problem).
>   Tom

Taky jsem se jiz setkal s tim, ze obcas je potreba adresu
sitovky zmenit - a to v pripade, kdy bezi v siti
server a jeho zalozni kopie, ktera provadi presne tytez
operace jako jeji original - ale kdyz prestane original
fungovat tak se automaticky prejde na zalohu a kopii
se prevezme MAC originalu.

Toto v nejakem tvaru funguje na SCO unixech.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk