Zmena MAC adresy sitoveho adapteru

Martin Mares mj na ucw.cz
Středa Září 2 10:53:24 CEST 1998

Zdravim,

> 	Mozna, ze z meho dotazu to nebylo prilis jasne a tak to
> upresnenim:
> nejde mi o to jestli jde zmenit MAC adresu (to vim ze jde prikazem
> # ifconfig eth0 hw ether xx:xx:xx:xx:xx:xx). Slo mi o to, ze po
> nastaveni
> nove MAC adresy adapteru nelze pres nej komunikovat. Zmenu jsem provedl
> v souboru /etc/rc.d/init.d/network

   Zajimalo by mne, co to je za kartu. Spousta driveru opravdu zmenu MAC
adresy nepodporuje, takze se zmeni pouze to, co si mysli o MAC adrese
kernel, cimz se zpusobi, ze nebudou spravne rozeznavany MAC adresy
prislych packetu, nicmene budou stale odesilany packety s puvodni
zdrojovou MAC adresou => neni divu, ze se to nedomluvi.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"System going down at 5 pm to install scheduler bug."