konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

M. Vlk vlk na ltm.pvt.cz
Úterý Září 1 14:29:31 CEST 1998

>a) takovouhle firmu nenajdete
>b) malo ktera firma je ochotna zakoupit Winy a pak instalovat Linuxe a
>Applix
>c) ono to s tou bezproblemovosti ... vzdycky se neco najde a na tom se bude
>stavet
>d) kdyz je neco nestandardniho, je problem
>e) casto vam dorazi neco, co ve Windows jde hrave, ale v Linuxu je problem -
>bylo by nutno mit tam vsechno, co je ve Windows standardni (paintbrushe,
>OLE, DDE, wordpady, balickovace, makrokamery atd.)
>
>nevim nevim. myslim ze to se u nas neujme. verte mi, hovorim z praxe.
> [...]

Hm, otazkou taky je, jestli je Linux staveny na to, aby fungoval v kancelarskem prostredi.
Co vy na to? Neni takovato diskuze a s tim vzdy spojene povzdychnuti nad vseobecnym rozsirenim M$ softu "na ukor" Linuxu mlacenim prazdne slamy?
Kancelarske aplikace jsou jen jednim nevelkym zlomkem celeho spektra vyuziti pocitacu v praxi.

Vlcak