konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Září 1 14:12:54 CEST 1998

V poslednim dopise M. Vlk pise:

> Rekl bych, ze pokud budu obycejna sekretarka, nauci me pracovat s Wordem a nic jineho neznam, pak nemam duvod si stezovat.
> Kdyz tedy bude v podniku misto Windows s MS Office Linux s nejakym kancelarskym balikem, ktery:
>     - komunikuje s uzivatelem cesky
>     - umi bezproblemove vymenovat data s okolnim svetem (tedy i MS Wordem, atd.)
>     - ma intuitivni a konzistentni ovladani
> pak neni zadny problem.
> Nebo se mylim? :-)
>
> M. Vlcak

je.

a) takovouhle firmu nenajdete
b) malo ktera firma je ochotna zakoupit Winy a pak instalovat Linuxe a
Applix
c) ono to s tou bezproblemovosti ... vzdycky se neco najde a na tom se bude
stavet
d) kdyz je neco nestandardniho, je problem
e) casto vam dorazi neco, co ve Windows jde hrave, ale v Linuxu je problem -
bylo by nutno mit tam vsechno, co je ve Windows standardni (paintbrushe,
OLE, DDE, wordpady, balickovace, makrokamery atd.)

nevim nevim. myslim ze to se u nas neujme. verte mi, hovorim z praxe.
nekolikrat jsem to zkousel zmenit u rucznych firem, ale neslo to.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63