konkurenceschopnost Linuxu

Ivo Zacek izacek na brno.bohem-net.cz
Úterý Září 1 20:43:38 CEST 1998

Hlubucek Josef wrote:

> Jak muze konkurovat Linux Win, kdyz urcite vice nez polovina uzivatelu
> Linuxu zvolila to nejlepsi co mohla udelat, tj. kombinaci obou OS?

Ano, take mam krome Linuxu nainstalovane Win3.11 (legalni kopii), ale
pokud jde o pomer casu pouzivani, tak je to tak 95:5.

> Jak
> jinak si vysvetlit tak dobre znalosti Win a NT u nekterych Linux
> uzivatelu ?

To tedy muj pripad neni. Kdyz mam problemy s Windows, tak jsem na tom
zhruba stejne jako sekretarka, ktera ma problemy s Windows :-).

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno