konkurenceschopnost Linuxu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Září 1 22:54:16 CEST 1998

V poslednim dopise Hlubucek Josef pise:
> Jak muze konkurovat Linux Win, kdyz urcite vice nez polovina uzivatelu
> Linuxu zvolila to nejlepsi co mohla udelat, tj. kombinaci obou OS ?Jak
> jinak si vysvetlit tak dobre znalosti Win a NT u nekterych Linux
> uzivatelu ? Asi by si vsichni Linuxaci meli sahnout hluboko do
> svedomi.Skoda, ze nikdo nedelal statistiku OS.Treba by dopadla takto :
>

>   Rozdeleni uzivatelu Linux :
>    60 % ma nainstalovane W95 nebo NT spolecne s Linuxem.
>    30 % k nim ma nekde pristup, kdyz ne v praci tak alespon doma.
>    10 % nikdy nepracovali s W95 nebo s WIN NT.

reknu vam to na svem prikladu doma.

nejprve jsem mel x let Winy
pak jsem mel y let oboje
ted uz mam rok jen Linux (na hlavnim pecku). pouze na zaloznim pecku mam
Winy, kdyz je treba neco zjistit ci nakonvertit apod. de facto delam porad v
Linuxu nebo na svem Sunu na Sparc/Linuxu.

ze umim NT a Winy moc dobre ? no leta jsem s tim delal a ted se zivim
spravou tehle veci. ale sam vim, ze existuje neco lepsiho a prosazuju to
zuby nehty. navic:

Jen dukladnou znalosti slabin nepritele muzete ziskat prevahu.

milan

a tech 10% co nikdy nedelal s Win ci WinNT - to je dost prehnane. neznam
osobne nikho, kdo by s Winy nikdy nedelal. Ale znam par lidi, kteri kdyz
vidi winy, shani xterm a pak utecou od exploreru.

milan

p.s. no a taky velmi dobre znam Sharpy & spol. taky jsem na tom x let delal
a netvrdim, ze je to to nejlepsi (i kdyz je a kdyby na to nekdo portoval
Linux, tak si piskam).

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63