konkurenceschopnost Linuxu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Září 1 22:50:11 CEST 1998

V poslednim dopise brezina pise:
> ohledne wordu jsme tema asi vycerpali.
> ale: co situace s CAD programy? mam na mysli lilo jen kvuli nahozeni Acadu (LT).
> de facto standard v prumyslu je DWG (mimo GIS). hm.

sveho casu existoval Autocad pro UNIXy. Treba to jeste existuje.
A znate Intellicad ? Ten delaji u Visia a chteji trhnout vsechny rekordy.
Kdyby se jim poslalo, ze na Linuxu se neco chysta, urcite by po tom skocili
a zacali portovat.

> takze jestli nekdo napise nejake  free 2D rysovaci prkno (navrhuji nazev MotoCAD
> ;)) pro X , s vystupem rekneme DXF (ach jo, ja vim, neni to zrovna to prave ...)

no tak na to bych si mozna troufl i sam, jenze kdyz uz, tak uz. to chce, aby
to umelo LISP a ADS, jeli tam DOSOvske nadstavby a umelo to i 3D a DWG. Pak
muzeme smele konkurovat.

> tak mu budou navzdy vdecni studenti (a absolventi ?) stavaren a strojaren.
> nebo mi neco uniklo a podobny SW existuje?

no vdecni budou i projektantni. dost se v te oblasti pohybuju a to je jeden
kradenej soft vedle druheho a jeste si stezuji.

> (nemam na mysli varicad, opravdu jen neco na urovni LT)\
> Jiri Brezina
> brezina na egp.cz

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63