konkurenceschopnost Linuxu

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Září 2 10:42:46 CEST 1998

Dne Út, 01 září 1998 jste napsal(a):
>ohledne wordu jsme tema asi vycerpali.
>ale: co situace s CAD programy? mam na mysli lilo jen kvuli nahozeni Acadu (LT).
>de facto standard v prumyslu je DWG (mimo GIS). hm.
>takze jestli nekdo napise nejake  free 2D rysovaci prkno (navrhuji nazev MotoCAD
>;)) pro X , s vystupem rekneme DXF (ach jo, ja vim, neni to zrovna to prave ...)
>tak mu budou navzdy vdecni studenti (a absolventi ?) stavaren a strojaren.
>nebo mi neco uniklo a podobny SW existuje?
Pro studenty bych velmi doporucil MicroStation 95 for Linux Academic edition.
Za 1200,- vcetne nadstaveb. Akorat je potreba ukecat lidi od Bentley, aby Vam
prodali verzi Linux pro skoly jako studentskou verzi pro W 95 . Ony totiz
vsechny verze jsou cenove nezavisle na platforme, akorat nedodavaji (zatim)
Linux academic edition for Students.

Telcontar