konkurenceschopnost Linuxu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Září 1 23:00:57 CEST 1998

V poslednim dopise Ivo Zacek pise:

> Zalezi na tom, jakych aplikaci. Ja vyvijim aplikace pod Linuxem a pak je
> bez vetsich problemu prenasim na Digital Unix, s nimz je nase firma
> dodava. Kdybych vyvijel pod NT, asi by ten prenos na Digital Unix byl
> trochu obtiznejsi ;-).

tot je pravda. prijde mi, ze v Perlu pod Linuxem se pise lip. I kdyz ted v
PerlBuilderu je to zase o necem jinem. no tezko rict. je fakt, ze ten
komercni svet v linuxu chybi. a taky pritulne borlandni prekladace.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63