konkurenceschopnost Linuxu

Ivo Zacek izacek na brno.bohem-net.cz
Úterý Září 1 23:22:52 CEST 1998

Milan Sorm wrote:

> tot je pravda. prijde mi, ze v Perlu pod Linuxem se pise lip.

Perl neni zrovna podle meho gusta, i kdyz v nem trochu delam, ale to je
vec nazoru.

> komercni svet v linuxu chybi. a taky pritulne borlandni prekladace.

Pritulne snad jsou, ale jsou take efektivni? Nevim, jak je na tom ted
Delphi, ale kdysi jsem dost delal v Turbo Psacalu, obcas jsem si
prohlizel vygenerovany kod, a sel mi z toho mraz po zadech. Byly tam
bezne k videni takove veci, ze jedna instrukce neco uklada z registru do
pameti, a nasledujici instrukce to nacita do tehoz registru. To v g++
kdyz se rekne optimalizace, tak to znamena _optimalizace_.

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno