Samba na vice rozhrani

Michal Kurka kurka na pha.pvt.cz
Středa Září 2 10:49:19 CEST 1998

Dobry den.
	Mame lokalni sit se dvema Ethernetovymi segmenty. Na kazdem jsou
stanice s Win95. Mezi nimi je Linux server (RH 5.0) se Sambou. Snazim se
ji nakonfigurovat tak, aby poskytovala sluzby do obou segmentu, ale
bezuspesne. Server navic funguje i jako router TCP/IP a DNS.
	V jednom segmentu mame pocitace ve skupine ALENKA, v druhem segmentu
BARBORA. Na obou segmentech bych rad, aby se mi server objevil ve
skupine SERVER pod jmenem ANDORMEDA (ackoliv 'hostname' je EVA). Dosahl
jsem pouze stavu, ze se mi na obou segmentech objevi skupina SERVER, ale
pri pokusu se do ni podivat mi Windows-stanice hlasi, ze skupinu nelze
prohlizet. Navic se mi na segmentu ALENKA neobjevuje skupina BARBORA a
naopak. Mel jsem za to, ze protokol SMB chodi i po TCP/IP. Na stanicich
mam nastaveny WINS na IP rozhrani serveru pro dany server, jak jiz nekdo
radil v teto konferenci, ale konecneho uspechu jsem nedosahl.
	Mozna, ze chybi nejake dalsi nastaveni nebo delam nejakou  chybu.
Nevim. Hledal jsem, zda existuje nekde nejaky popis reseni, jak
konfigurovat Sambu na vice segmentech, ale nenasel.
	Dekuji za odpovedi
		S pozdravem
--
Michal Kurka