Samba na vice rozhrani

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Září 2 14:12:39 CEST 1998

On Wed, 2 Sep 1998, Michal Kurka wrote:
> Dobry den.
> 	Mame lokalni sit se dvema Ethernetovymi segmenty. Na kazdem jsou
> stanice s Win95. Mezi nimi je Linux server (RH 5.0) se Sambou. Snazim se
> ji nakonfigurovat tak, aby poskytovala sluzby do obou segmentu, ale
> bezuspesne. Server navic funguje i jako router TCP/IP a DNS.
Jak jinak...
> 	V jednom segmentu mame pocitace ve skupine ALENKA, v druhem segmentu
> BARBORA. Na obou segmentech bych rad, aby se mi server objevil ve
> skupine SERVER pod jmenem ANDORMEDA (ackoliv 'hostname' je EVA). Dosahl
> jsem pouze stavu, ze se mi na obou segmentech objevi skupina SERVER, ale
To bude asi problem. Nevim, jestli se da docilit toho, aby pocitac
byl ve vice skupinach najednou. Pokud budou vsichni v jedne skupine,
melo by to fungovat bez problemu.
> pri pokusu se do ni podivat mi Windows-stanice hlasi, ze skupinu nelze
> prohlizet.
Jestlize nelze prohlizet, pak patrne chybi master browser te dane
skupiny.
> Navic se mi na segmentu ALENKA neobjevuje skupina BARBORA a
> naopak.
To je normalni, tak se to chova, kdyz je na Win nainstalovany jeste
jiny sitovy protokol nez TCP/IP (tzn. NetBEUI nebo IPX - tyto
protokoly maji z nejakych zvracenych duvodu prednost pred TCP/IP).
> Mel jsem za to, ze protokol SMB chodi i po TCP/IP.
Ano, rozumne chodi jen na TCP/IP, jak jiz je patrno z vyse uvedeneho.
> Na stanicich
> mam nastaveny WINS na IP rozhrani serveru pro dany server,
                                    ^-----------------^
                                       ^- nerozumim, nechapu
> jak jiz nekdo
> radil v teto konferenci, ale konecneho uspechu jsem nedosahl.
> 	Mozna, ze chybi nejake dalsi nastaveni nebo delam nejakou  chybu.
> Nevim. Hledal jsem, zda existuje nekde nejaky popis reseni, jak
> konfigurovat Sambu na vice segmentech, ale nenasel.
Posli /etc/smb.conf .
Ahoj.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language