Samba na vice rozhrani

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Září 2 14:48:59 CEST 1998

On Wed, 2 Sep 1998, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:
> No ja nemam pocit, ze by tazatel chtel mit server ve dvou skupinach. Ale jde i to,
> parametr se jmenuje remote annonce =
> IP_mater_browseru/skupina_ve_ktere_chci_byt
To jsem spatne pochopil, omlouvam se.

> Jenze browsing bez WINS serveru chodi pres broadcasty a ty standardnim routrem
> neprolezou.
Jiste, to je potreba tu sambu nakonfigurovat jako WINS server, ale jen
nevim, jak to bude s tema vice skupinama. A nebo zkonfigurovat router,
aby ty broadcasty propoustel (nebo nainstalnout bridge - ale to je
experimental).

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language